dissabte, 1 d’agost de 2015

El club dels incompresos

INFORMACIÓ:

Saga: El club dels incompresos.

Títols dels llibres: Bon dia princesa, No somriguis que m'enamoro, Puc somiar-te?, Tinc un secret. El diari de la Meri.

Escriptor: Blue Jeans

Idioma: Català

Idioma original: Castellà

Editorial: Català: Columna, Castellà: Planeta

SINOPSIS:

La Valeria, l'Elisabeth, en Raúl, l'Ester, en Bruno i la Meri són 6 nois que per raons diferents han acabat a l'oriantador de l'institut, on es coneixen i es fan tant amics que decideixen formar El club dels incompresos. Aquests 6 amics estaran molt units el proper curs, s'ajudaran amb els estudis i amb tot el que podran, però... Serà sempre aixi?

OPINIÓ PERSONAL:

M'ha encantat aquesta saga i la recomano a tots els lectors i lectores a qui els agradin les noveles realistes i romàntiques. És una de les millors sagues que he llegit i crec que val moltissim la pena llegir-se-la. 

M'agrada molt la manera d'escriure de Blue Jeans perque a cada capítol parla d'un membre del grup diferent i això fa que t'enganxi molt ja que el final de cada capitol et deixa molt intrigada i, si vols saber com continua, t'has de llegir tots els capitols que hi ha entre mig, els quals també t'enganxen i fa que mai puguis parar de llegir i que t'acabis el llibre en molt pocs dies i de seguida necesites començar el seguent.

Be, que us els recomano moltissim si no us el heu llegit.



I amb tot això la meva puntuació és...



5/5 Perfectee<3







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada