diumenge, 6 de setembre de 2015

Claudia







Títol: Claudia. Un misatge per a mi

Autora: Miriam Dubini

Pàgines: 213

Saga: Claudia

Títol original: Aria

Editorial: La Galera







La Claudia és una noia de 13 anys a qui no li agraden les coses que solen agradar a les noies de la seva edat, be, de fet no li agrada res i si pogues desconectaria de tot. L'unica cosa que estima en tot el mon es la seva bicicleta, la Marlina, amb ella pot marxar de la realitat i deixar els pensaments als núvols, és per això que la Marlina és la seva millor amiga.
A la classe ha arribat una noia nova, l'Emma, que des que va entrar a la classe que està disposada a ferse amiga de la Claudia :(
Pero això no és tot! A més a més, la Claudia, un dia que anava amb bicicleta va xocar amb en Bruno, un noi a qui creia que no tornaria a veure, però anava ben equivocada.







Una de les coses per les que aquest llibre m'ha agradat és perque la protagonista i la seva història d'amor son molt originals i diferents a les que solen sortir als altres llibres i això fa que aquest llibre sigui difererent i molt especial. Si que és veritat que és una mica mes infantil del que solen ser els altres llibres juvenils però a mi m'ha encantat i crec que a algú inclus mes gran que jo li podria agradar tant o més que a mi. 

Una altra cosa que m'ha a aradat d'aquest llibre és que al final de cada capitol hi ha un poema que et dona algunes petites pistes del que pot passar a cotinuació.

A part de tot això també m'encanta l'edició d'aquest llibre; la portada, tapa dura...

En resum: m'ha encantat i tinc moltes ganes de llegir el següent!







5/5 Perfectee<3










5 comentaris:

  1. Una ressenya molt xula! Aquest llibre te molt bona pinta, segur que el llegixo! <3

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joana! Doncs si, val molt la pena llegir-lo! Petons😘😘

      Elimina
    2. Fa poc he acabat de llegir-lo i <3!

      Petons

      Elimina
    3. Fa poc he acabat de llegir-lo i <3!

      Petons

      Elimina
    4. Fa poc he acabat de llegir-lo i <3!

      Petons

      Elimina