diumenge, 20 de setembre de 2015

Els jocs de la fam I

Holaa!Com va el curs? Espero que molt bè:)
Aquest diumenge toca parlar d'un llibre que ho té absolutament tot!
Té: Acció, amor, intriga i fins i tot en alguns moments arriba a fer por! Es genial oi?
Aquí us deixo la ressenya d' Els Jocs De La Fam!


INFORMACIÓ

Títol: Els jocs de la fam

Autora: Suzane Collins

Pàgines: 399

Saga: Els jocs de la fam (1/3)

Idioma: Català

Idioma original: Anglés

Títol original: The hunger games

Editorial: Estrella Polar

SINOPSIS:

Panem és un estat d'America del Nord dividit en 12 districtes, començant pels més ric i acabant pel més pobre, i sotmesos al Capitoli, una ciutat de luxe. 

Cada any a Panem es celebra la sega on, per sorteig, un noi i una noia de cada districte, anomenats trubuts, estan obligats a anar als Jocs De La Fam, on els 24 tributs lluiten a mort fins que nomes en sobreviu un.

OPINIÓ:

Només he llegit el primer llibre d'aquesta saga però ja se que és convertirà en la meva preferida quan l'acabi. Se que n'ha parlat tothom d'aquesta saga i que segurament la majoria ja heu vist milions de critiques seves, per tant, en lloc de repetir tot el que diu tothom, per primera vegada us parlaré dels personatges i en donaré una mica la meva opinió.
Comencem!

Katniss: Aquest llibre està escrit en primera persona des del punt de vista de la Katnis i això fa que puguis connectar molt amb ella, i bé, realment és un personatge que em cau be, és valenta... Bufff m'encanta!

Peeta: En aquest primer llibre en Peeta no em va agradar gaire la veritat. Però ara, en el segon llibre, m'està començant a agradae més.

Gale: En Gale en el primer llibre no te gaire protagonisme però en el tros que surt em va caure molt be.

Prim: Amb la Prim, la germana de la Katniss, m'hi sento molt identificada perquè té la meva edat i per això m'agrada. A més jo també he patit per la Katniss igual que ella, com si també fos la meva germana.

En resum, és un llibre que m'ha encantat i el recomano a tothom a qui no l'hagi llegit! Ara estic llegint el segon, ja us en fare una ressenya d'aquí poc.





















PUNTUACIÓ:

M'encanta!<3
5/5


Aviat us parlaré de la pel·lícula!


Adeeeu!















2 comentaris:

  1. Hola Tecla,

    Jo no m'he llegit cap dels llibres i com tu dius he llegit centenars de ressenyes sobre el llibre. He vist les pel·lícules i estan superbé, però no sé perquè el llibre no em crida massa, encara que sé que està molt bé per gairebé totes les ressenyes que n'he llegit.

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ainaa!

      Són genials ! Tot i que si ja has vist la peli perd la gracia:( jo tambe he vist la primera peli però despres de llegir el llibre!

      Petonsss!

      Elimina