dimarts, 8 de setembre de 2015

Setmana del llibre en català

Dimarts 8 de setembre 

Matí

10.30h 

He arribat a Barcelona a la plaça de la catedral amb la intenció de quedar-me a vendre llibres a la parada on estava el meu pare, però allà no hi he aguantat ni cinc minuts, i de seguida me n'he anat a passejar per les paradetes i he preguntat pel grup de lectors si algú venia.


 


11.30h

M'he trobat amb la Júlia, una amiga del grup de lectors, ens hem comprat un llibre, en el meu cas Divergent de Veronica Roth, i hem passejat tot el matí a fins l'hora de dinar.





Tarda

4.30h

Després de dinar he passejat una estona amb el meu pare i hem comprat un conte per la meva germana fins que m'he trobat amb la Marta, del blog www.recomanacionsdellibres.blogspot.com.es, a qui estaven a punt d'entrevistar. No hem pogut parlar gaire, tot i així ens hem conegut i hem tingut
temps de parlar una mica.






18.30h 

He agafat el tren per tornar a casa i no he parat de llegir fins que he arribat.

I així ha estat el meu dia a la Setmana del llibre en català, m'ho he passat MOLT BÉ! Tornaré a anar-hi dissabte al matí a la trobada de joves lectors, bloggers i booktubers, ja us explicaré com ha anat!

Adéuu!:)





6 comentaris:

  1. Que bé, Tecla, que tinguis tantes coses interessants per fer!

    ResponElimina
  2. Que xulo! Cada cop tinc més ganes d'anar-hi!

    Ens veiem a la trobada de bloggers.

    Petons!

    Joana <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Tinc ganes de veureus a tots! Un petò!

      Elimina
  3. Hola Tecla,

    Jo no he pogut anar a la setmana del llibre en català aquest cop, però espero poder anar-hi l'any que ve ;)

    Un petó <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Quina pena que no hagis pogut venir:(
      Si vens l'any que ve ja ens veurem!
      Un petò<3

      Elimina