dimecres, 28 d’octubre de 2015

Booktag de la castanyada

Heey lectors! S'acosta la castanyada, per això avui us porto la Booktag de la Castanyada, una booktag creada per la Pingu del blog El Pingüino Lector.
Sense més, comencem!



Castanya

Llibre perfecte per devorar aquesta tardor























Com tot sabem, a la tardor comencen les classes, però... I si les comences amb la Valèria, la protagonista de Bon Dia Princesa? Ella s'acaba de mudar a Madrid i comença les classes en un institut nou. Allà coneix nous amics, amb qui forma El Club dels Incompresos.



Boniato

Llibre que t'ha deixat de pasta de boniato.























A todos los chicos de los que me enamoré. El final d'aquest llibre em va sorprendre moltíssim. Res va ser com m'esperava.



Brases

Llibre que cremaries



En aquesta pregunta no savia ben bé què respondre. Obviament no he llegit cap llibre que es pugui dir que el cremaria. Però uns llibres que no m'agraden gens ni mica son El Diari d'una Penjada, tot i que no els he llegit tots.




Paperina

Llibre complementari d'un altre que els dos t'hagin agradat.





Per aquesta pregunta he decidit agafar un llibre que no és ben bé complementari però, com que el primer llibre me'l vaig llegir quan encara no estava presvista una segona part, l'he decodit agafar.
La Bomba H, continuació de Diari d'H.




Panellets

Llibre molt dolç























 A dos centimetros de ti. És un llibre que em sembla molt bonic in entretingut. D'aquí poc ressenya.



Marrameu

Personatge que no haguessis volgut que morís
























Una mort que hem va fer moltíssima pena va ser la mort del meu personatge preferit dels Jocs de la Fam. (no us dic quin, per no fer spoiler).



Castanyera

Llibre molt bo i infravalorat o poc conegut



[Ressenya]                                                                  [Ressenya]

Clàudia, de Miriam Dubini. Crec que són dos llibres molt bons i no gaire coneguts.




I fins aquí l'entrada d'avui! Fins la següent!




10 comentaris:

  1. hooola!

    Jo quan anava a primària m'encatava diari d'una penjada jajajaja
    com és que no t'agraden?


    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa Aria!

      Doncs no se, no m'agraden... Es com: i que m'importa a mi la teva vida😂 No ho se... :)

      Un petò! <3

      Elimina
  2. Hola Tecla!!

    Només m'he llegit un sol llibre de tots els que diuus ahahha el de "Bon dia, princesa" i tens tota l raó, un llibre perfecte per devorar, encara que crec que això de que la Valeria és nova a l'institut només és a la peli ;) Potser m'animo i em llegeixo "A dos centímetros de ti", ja veurem hahaha!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Tens raó amb lo de la Valèria :) Però crec que encaixa molt be amb la pregunta... en fi...
      A dos centimetros de ti és geniaaal! Estigues atenta que d'aquí poc ressenya :)

      Petonsss!

      Elimina
  3. Hola!
    M'han agradat molt les teves respostes! Jo tmb odio el diari de la Penjada;)
    I Bon dia princesa i ADCDT tmb em va agradar molt!
    Claudia em vaig llegir el primer i no està mal però potser es per gent més petita...
    Veig que coincidim en ACDT :), es superguai!

    Petons! Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Wina!

      M'agrada coincidir amb tu en tantes coses! A dos centimetros de ti ess <3

      Petonsss!

      Elimina
  4. Hola Tecla!

    Abans que res, moltes gràcies per fer el meu booktag :)
    Coincideixo totalment amb tu en Bon dia princesa, és un llibre que em va encantar, tot i que al final la triologia decaigui una mica.
    Jo vaig llegir Diari d'H l'any passat i no és que fos la gran cosa però almenys va ser bastant entretingut, així que potser me'l llegeixo.

    Petons, i ens llegim! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!

      A mi la saga del Club dels Incompresos em va enamorar :) pero tens raò en que el primer es el millor!
      Diari d'H va ser el meu primer llibre així juvenil i li tinc un carinyo especial :) Tot i que la Bomba H no és tan bo com el primer...

      Petonss!!!

      Elimina
  5. Holaaa!!

    Tu i jo ens coneixem, diari d'una penjada... :( Però amb el de Clàudia...

    Petons <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa!

      Jeje xocaa :) Encara no t'entenc amb lo de Clàudia... En fi, deixem-ho estar ;)

      <3<3<3

      Elimina