diumenge, 4 d’octubre de 2015

Claudia. El vol de l'oreneta.

Heey lectors! Com ha anat la setmana? Jo no he pogut penjar res durant la setmana (booktags, debats, bookhauls...) però us prometo que aquesta setmana que ve penjaré alguna coseta entre setmana! 
Recordeu a la Clàudia? Si, aquella de la bicicleta, que li agradava estar sola... Si? Doncs avui us porto la ressenya de la contunuació d'aquell llibre!
Sense més, començem amb la ressenya d'avui!

INFORMACIÓ: 

Títol: Clàudia. El vol de l'oreneta.

Autora: Miriam Dubini

Saga: Clàudia

Pàgines: 225

Títol original: Aria

Editorial: La Galera

SINOPSIS:

La Clàudia, amb en Bruno, ha descobert l'amor. Però per en Bruno no és tan fàcil tot això. Ell està enamorat, però hi ha un problema. En Bruno ha de prendre una gran decisió: ha de triar entre la màgia, que és del que ha viscut sempre, o l'amor.


OPINIÓ PERSONAL:

Quan vaig acabar el primer no vaig poder esperar a demanar aquest i m'ha ENCANTAT!

Aquest llibre ha sigut igual de genial que el primer! (ressenya aquí

Primer de tot dir que es una trilogia , però m'han dit que no traduirien el tercer (cosa que em sap molt de greu) per tant sembla que ja és hora de despedir-nos de la Clàudia, en Bruno, la Lucia, l'Emma... Aquests maravellosos personatges tan diferents als dels altres llibres, que han fet que aquesta història sigui tant original, divertida, bonica... i que me l'hagi llegit amb tantes ganes.

Primer donaré la opinió d'aquest llibre i després la global. 

Aquest llibre mel van regalar pel meu sant i vaig parar la saga d'Els Jocs De La Fam per llegir-lo. Sembla difícil de creure oi? Doncs va ser així! I no me'n arrepenteixo gens. Perquè aquest llibre ha sigut inclús millor que el primer! M'ha agradat moltíssim! Té un toc de màgia i fantasia, que no hi era en l'altre llibre, però a la vegada no deixa de ser un llibre completament realista. 
M'agrada la història de que en Bruno hagi de triar entre la màgia o l'amor. És una llastima que no pugui saber com acaba. Tot hi això m'ha agradat molt i segurament entraria a la llista dels meus 5 llibres preferits.

Puntuació:


5/5 Simplement PERFECTE!



 


Opinió global:

Com ja sabreu, de fet no se perquè ho repeteixo, aquests llibres m'han ENCANTAT i els recomano molt (a gent de 10 a 14 anys aproximadament). M'han agradat per la seva originalitat i per ser tan diferents als altres. També he de reconèixer que estic ENAMORADA de la portada, la tapa... del disseny en general d'aquests dos llibres.


Puntuació global:



5/5! Els millorss! (Era obvi oi?:)










3 comentaris:

  1. Ufff, em fa una mica de mandra llegir el segons, perquè el primer em va descepcionar una mica... :,(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres! Jo em pensava que t'havia agradat :(!

      Elimina
    2. Ja, i encara que sembli estrany, jo també m'ho pensava, però després de "reflexionar" em vaig adonar que no, a més, en un llibre una de les coses principals perquè t'agradi, és que t'agradi el/la protagonista, i a mi la Clàudia no em queia gaire bé... :,(

      Elimina