diumenge, 25 d’octubre de 2015

Pel·lícula Els Jocs de la Fam

Heey lectors! Avui obro una nova secció! Serà sobre adaptacions cinematogràfiques. És a dir, si jo llegeixo un llibre amb adaptació cinematogràfica, després de llegir el llibre, moltes vegades en miro la pel·lícula i, a partir d'ara les comentaré amb vosaltres.


En cada entrada d'aquesta secció, normalment, comentaré una mica la pel·lícula en general i després la compararé amb el llibre. En la comparació, primer, compararé generalment la pel·lícula amb el llibre, parlaré sobre trossos que falten ala pel·lícula... I després comentaré els personatges, si són tal com me'ls imaginava i si penso que els actors s'escauen bé amb el paper que tenen. 

Intentaré no fer-vos spoiler dels llibres, però si algun dia n'hi ha us avisaré.

Avui començaré amb la pel·lícula de la primera part dels Jocs de la Fam. 
He intentat no fer spoiler del llibre, però potser en conté algun, poc important.
Sense més, comencem!

Opinió general

En general, la pel·lícula m'ha agradat molt, ja que la trama dels Jocs de la Fam m'encanta molt! Si no arriba a ser perquè ha llegit el llibre (que sempre és millor que la pel·lícula) seria de les meves pel·lícules preferides, però per sort si que l'he llegit. 
M'ha agradat molt veure en imatges la història que he llegit i, tot i que ja sabia el que passaria a continuació, vaig estar molt intrigada mentre la veia.



















Comparació llibre-pel·lícula

Com totes les adaptacions cinematogràfiques de llibres, és mil vagades millor el llibre que la pel·lícula. Però això no vol dir que la pel·lícula no m'hagi agradat, perquè si que m'ha agradat.
A la pel·lícula, el que són els Jocs dura molt poc. La majoria és el viatge, la desfilada, etc. Per aquesta raó, hi ha moltes coses importants que passen als Jocs al llibre i no surten a la pel·lícula.
Exemples: Quan la Katniss està a punt de morir deshidratada, quan li fa el torniquet a en Peeta, i moltes més coses importants que no hi surten.
Però sempre ha de ser millor el llibre que la pel·lícula, no? Sinó seria el mateix estar 2 hores estirat mirant la tele que unes setmanes llegint un llibre. Per sort no és així:)
A més, si la història dels Jocs de la Fam només l'hagués pogut viure durant 2 hores m'hauria mort. (per sort he estat 2 mesos dins de la història)

















Personatges

Katniss:La Katniss, sincerament, és tal com jo me l'havia imaginat. És a dir, que m'ha encantat i crec que està molt ben interpretada.












Gale: En Gale també és tal com me l'imaginava, i també crec que està molt ben interpretat per l'actor.
















Peeta: Sento dir que en Peeta també és tal com l'imaginava (no vull ser repetitiva però és així). Aquest és idèntic de com me l'imaginava. També molt ben interpretat per l'actor.




















Haymitch: En Haymitch (per fi) si que no té res a veure en el que jo m'havia imaginat. Quan va sortir a la peli em vaig quedar "qui és aquest???". És el que menys s'assembla amb el que jo pensava.















Prim: La Prim igual, tal com me l'imaginava. Molt ben interpretada també.







I aquí acaba l'entrada! 
Recordeu: 
1. Mai mireu la pel·lícula abans de llegir el llibre (si és que l'heu de llegir)
2. Mai rebutgeu un llibre pensant que serà millor i més fàcil mirar la pel·lícula.

Bye lectoors! 

Heu vist la pel·lícula? Us ha agradat? Tant com el llibre? Que en penseu dels personatges? Us espero als comentaris:)!

Digueu-me també si us agrada la idea de la nova secció i si voleu que publiqui entrades així sovint.






6 comentaris:

  1. Hola Tecla!

    M'agrada molt aquesta nova secció!!! Està molt bé! Per cert els jocs de la fam no els he llegit però potser algun dia ho faig!

    Petons <3

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaa Joana!

      Gràcies :) Has de llegir els Jocs de la Fam!!!!!!

      Petonss<3

      Elimina
  2. Hola Tecla,

    Jo només he vist les dues primeres pel·lícules i no crec que em lleigixi els llibres, vull dir, estic una mica spoilejada sobre tot el que passarà!! ahahha A mi m'han agradat tots els personatges, almenys del que he vist a les pel·lícules, l'única cosa és que m'agradaria que el Peeta fos una mica més alt, però que hi farem??

    Petoons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Jo també he vist les dues primeres! Els llibres estan molt bé , però si ja saps el que passa no te gràcia... Bueno, aquesta vegada et perdono:-)

      Petons i gràcies per comentar!

      Elimina
  3. Tecla, felicitats pel teu blog!
    Jo em vaig llegir els tres llibres en 15 dies, els vaig devorar vaja! Per mi el millor és el primer, encara que els vaig gaudir tots tres. Una lectura recomanada per totes les edats.
    Només he vist la primera pel·lícula, quina decepció... si no has llegit els llibres la història que explica la pel·lícula no té res a veure, el rerefons. Entenc que sigui difícil però no entenc que es perdi l'essència.
    Ja et dic, al meu criteri la pel·lícula està bé si no has llegit el llibre, però si l'has llegit... res a veure.

    Espero que puguem anar comentant molt llibres!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!

      Jo no els he llegit tan ràpid, perquè el tercer s'hem va fer llarguíssim... Doncs per mi el millor és el segon jaja :)
      Jo he vist la primera i la segona pel·lícula.

      Una abraçadaa!

      Elimina