diumenge, 18 d’octubre de 2015

Tan senzill com tuitejar t'estimo

Heey lectors! Avui us porto una resenya d'un llibre de Blue Jeans, un dels meus escriptors preferits, que quan el vaig veure no vaig dubtar en comprar-lo.
Aquí la teniu!

INFORMACIÓ:

Títol: Tan senzill com tuitejar t'estimo

Escriptor: Blue Jeans

Saga: Serà una triologia

Pàgines: 528

Idioma: Català

Idioma original: Castellà

Títol original: Algo tan senzillo como tuitear te quiero

Editorial: Columna

SINOPSIS:

El primer any a la universitat és molt diferent al que havies viscut sempre. T'enfrontes a numerosos canvis que, per molt que tinguis previstos et sorprenen.Tot això és encara més intens si, a més, aquest  primer any  el pases en una residencia d'estudiants, on no tens mes remei que conviure amb els del teu passadis. 

OPINIÓ:

Quan vaig veure que Blue Jeans treia un nou llibre no vaig dubtar en comprar-lo. Per si no ho sabieu, Blue Jeans és dels meus escriptors preferits. I no m'arrepenteixo gens d'haver-lo comprat.
Per començar, us informo de que és el primer llibre d'una nova trilogia de Blue Jeans, i estic esperant que tregui els següents. 

Com ja vaig dir, la manera d'escriure de Blue Jeans enganxa molt i els llibres, per molt llargs que siguin, es llegeixen molt ràpid. Aquest llibre el vaig llegir en 3 o 4 dies, i mira que això de llegir ràpid no és el meu fort. És a dir, que són molt fàcils de llegir. 

Aquest llibre, com tots els de Blue Jeans, m'ha encantat. 
M'han agradat molt els personatges, perque tenen personalitats molt diferents i, tot i això, es fan molt amics. També he de reconeixer que he sentit ràbia i odi per alguns d'ells moltes vegades.

Hi ha una cosa d'aquest llibre molt surrealista (que en realitat hi es a tots els llibres de Blue Jeans) i és que, durant el llibre nomé passen 3 o 4 dies i en aquests dies passa més del que m'ha passat a mi en els meus 11 anys. Durant el llibre no ho notes però despres te n'adones i és fa molt extrany. 
Però a part d'això, tot perfecte:)

Si no heu llegit res de Blue Jeans us recomano que ho feu. A mi personalment m'ha agradat més la saga del Club dels Incompresos, però aquest també el recomano molt.

Bé, res més a dir.




PUNTUACIÓ:




4'5/5 M'encanta<3











5 comentaris:

  1. Doncs a mi no em va agradar gaire aquest llibre, però ja se sap: per gustos, colors. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje, Hola Irene!
      Si, per gustos colors :)
      Petons i ens llegim :-*

      Elimina
  2. Hola Tecla,

    Tenia planejat llegir-me aquest llibre a l'estiu, però al final no ho vaig fer :( En la majoria de ressenyes que he llegit, destquen molt això de que en 3 o 4 quatre dies passen masses coses i que llavors la història és una mica surrealista. Per cert, no sabia que era la primera part d'una nova triologia hahaha ;) Potser me'l llegeixo algun dia, quan tingui temps i per passar l'estona!

    Petoons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Quina pena que no l'hagis llegit!:( Si, Blue Jeans està escrivint una nova trilogia! Si el llegeixes ja m'ho diras!
      Un petò!

      Elimina
  3. M'agrada aquest entusiasme lector. S'encomana.

    ResponElimina