dimecres, 23 de desembre de 2015

Christmas Cracker

Hey lectors! Avui us porto una booktag Nadalenca que he vist al blog Recomanacions de Llibres. És una booktag molt curteta i divertida! Aquí la teniu!




Portada d'hivern

És Nadal, Stilton

Desprès de buscar i buscar per la meva llibreria, he trobat aquest llibre de Geronimo Stilton, amb una història i una portada totalment nadalenca.






Llibre que compraries com a regal

Pulsacions

Regalaria Pulsacions perquè és un llibre que pot agradar a tothom: tan si tens 10 anys com si en tens 15, tan si ets noi com noia, etc. Fins i tot agradaria a gent que no llegeix habitualment, ja que està escrit en missatges de mòbil, i és impossible que es faci pesat.
Per tant, no pots fallar regalant-lo.






Llibre que passa en època de Nadal

Girl Online

Aquest és un llibre que he llegit fa poquíssim i m'ha enantat. 
Però el millor és que passa en una època de Nadal! 
 





Un llibre per arraulir-se al costat de la llar de foc

A dos centímetros de ti

Com potser ja sabeu, aquest és un dels meus llibres preferits. És un llibre molt fàcil i ràpid de llegir, que et pots llegir en unes quantes tardes aquest Nadal arraulit al costat de la llar de foc.






Llibre que vols llegir aquest Nadal

Un beso en París

Aquest llibre ja m'espera a la meva llibreria, i la veritat és que tinc moltíssimes ganes de llegir-lo. Així que intentaré llegir aquest llibre i les seves dues continuacions aquest Nadal.






Llibre tan bo que et fa posar la pell de gallina

Donde los árboles cantan

Aquest és l'ultim llibre que he llegit. El volia afegir perque és un llibre que està molt ben escrit i és molt descriptiu i clar, cosa que fa que puguis veure la història amb tots els detalls i puguis entrar a dins del llibre.
 






Llibre que vols afegir a la teva wishlist de Nadal

No està escrit a les estrelles

Us semblarà impossible però no he llegit aquest llibre... Per això l'he demanat aquest nadal, perquè tinc moltíssimes ganes de poder-lo llegir!


I fins aquí l'entrada d'avui! Ens veiem el dia 26, amb els resultats del sorteig! Hauràs guanyat?

Si no has participat, et queden encara 3 dies per fer-ho!

Només clica aquí i aniràs directament a l'entrada on us ho explico tot!



 
Fins el 26 lectors! 

2 comentaris:

  1. Hola!
    Com que no has llegit 'no està escrit a les estrelles'?! Espero que el disfrutes molt, jaja.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      No l'he llegit! Però en tinc moltíssimes ganes!

      Petons!

      Elimina