diumenge, 20 de desembre de 2015

Recomanacions Nadalenques

Hey lectors! Avui us porto una nova entrada de nadal!

De fet és la primera entrada d'aquesta temporada de Nadal, on us recomanaré uns quants llibres perquè llegiu mentre espereu les altres entrades!











Encara no saps quins llibres llegiràs aquest nadal?

En aquesta entrada et recomanaré uns quants llibres per aquest Nadal.

Comencem amb les recomanacions!




Girl Online


Per començar us recomano Girl Online de Zoe Sugg. He trobat que aquest és un llibre perfecte per al nadal. Té una història d'amor preciosa, i a més passa per Nadal. Aquest és un llibre perfecte per llegir al costat de la llar de foc una tarda de Nadal.



....................................................................................



A dos centímetros de ti


També us recomano A dos centímetros de ti. Aquest llibre s'ha convertit en el meu llibre preferit. Us el recomano moltíssim. És un llibre curt i fàcil de llegir que us enamorarà des de la primera pàgina i us deixarà amb molt bon gust de boca i un somriure a la cara.


Aquest llibre encara hi sou a temps de guanyar-lo en el sorteig que hem organitzat jo i la Joana del blog Joana's books per Nadal. Per anar al sorteig clica aquí.


....................................................................................



Clàudia


Un altre dels meus llibres preferits. Aquest és un d'aquells llibres originals i bonics que et fan somriure i et fan passar una bona estona mentre els llegeixes. La seva història d'amor és completament diferent a les altres. A més té un toc de màgia que el fa un llibre perfecte pel Nadal.


....................................................................................



Bon dia princesa

Vet aquí un altre dels meus llibres preferits! Aquest llibre és el primer de la saga del Club dels Incompresos, una saga que us recomano moltíssim perquè em va encantar. És també un llibre perfecte per aquest Nadal.


....................................................................................



Pulsacions


Aquest llibre el vaig llegir ja fa temps i em va encantar. És un llibre molt curt, que esta escrit en format xat, és a dir, amb missatges de text. És un llibre que et pots llegir en un parell de dies i et fa passar una molt bona estona

[ressenya sencera]



I fins aquí l'entrada d'avui! Fins la següent! 

5 comentaris:

  1. Hola!

    T'he nominat a la Liebster Award:
    http://atrapadaentrellibres.blogspot.com/2015/12/liebster-award-ii.html

    Espero que ho facis!
    Petons:)

    ResponElimina
  2. Hola Tecla,

    Jo me n'he llegit dos i estic esperant a el resultat de concurs per veure si em toca el de a dos centímetros de ti i així me'l llegeixo!

    Petoons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Quins has llegit? Molta sort per al sorteig! A dos centímetros de ti és el meu llibre preferit!

      Petons <3

      Elimina