dijous, 31 de desembre de 2015

Top 5 2015

Heey lectors! Aquesta és l'ultima entrada de l'any. Per això, és el Top5 de les millors lectures que he fet aquest any.
Els llibres estàn ordenats del 5 al 1, sent aquest últim el meu preferit.
Espero que us agradi!

5. Girl Online - Zoe Sugg



Aquest llibre també em va encantar! Vaig riure i plorar i em vaig enamorar! *-*  Us recomano molt aquest llibre! Una de les millors lectures<3


4. Els Jocs de la Fam- Suzanne Collins



Crec que tothom coneix aquesta saga. I és realment genial, us la recomano molt! Ha sigut també una de les meves millors lectures.


3. A todos los chicos de los que me enamoré - Jenny Han



Sense cal dubte, aquesta és una de les millors lectures d'aquest any. Va ser una de les meves lectures de l'estiu i em va encantar. Si no l'heu llegit, no sé a què espereu!


2. Clàudia- Míriam Dubini




Obviament, aquest llibre entra en el meu Top5! És una de les millors lectures de l'any, té una trama molt original i diferent a les altres i en cap moment cau en els tòpics de la literatura juvenil. És un llibre perfecte si voleu una història bonica, divertida i diferent! 


1. A dos centímetros de ti- Elizabeth Eulberg


Aquí ve el meu llibre preferit! A dos centímetros de ti és un llibre que m'encanta, és super fàcil i ràpid de llegir i em va enamorar des de la primera pàgina. Et deixa amb un somriure a la cara i amb molt bon gust de boca. Val moltíssim la pena! Llegiu-lo!



I fins aquí el Top5! Espero que us hagi agradat i que us serveixi a l'hora d'escollir els llibres per aquest any!




Com que aquesta és la meva ultima entrada, us volia donar les gràcies a tots aquells que seguiu el blog i que llegiu les meves entrades, perque cada vegada que una persona es subscriu al blog, deixa un comentari, etc. a mi se'm dibuixa un somriure a la cara i em va¡enen ganes de continuar escrivint  ressenyes, booktags, recomanacions... I encara que aquest blog no sigui molt conegut, jo estic molt contenta de ser-ne l'administradora.

Si voleu, podeu deixar un comentari dient algunes millores per al blog per aquest any vinent! Us ho agrairia molt!

Una abraçada i fins l'any que ve!

  

8 comentaris:

  1. Excepte Els jocs de la fam, els altres no els he llegit i els tinc super hyper cacho ultra mega pendents. Ara m'han donat més ganes de llegirlos... En fi, la vida.
    Bon any nou, molts petons, felicitat i sort! :*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,

      Doncs, ja saps, a llegir-los! Tel's recomano molt (obviament, son els meus preferits)!

      Bon any nou!

      Elimina
  2. Hola!
    Molt bo el book tag, només he llegit Els jocs de la fam i em van encantar. De totes maneres A dos centímetros de ti ja tenia moltes ganes de llegir-lo però veient que t'ha agradat tant potser caurà d'aquí a poc.
    Em quedo per aquí!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Gracies<3
      A dos centimetros de ti és <3
      Si el lleigeixes ja em diràs!

      Gràcies
      Una abraçadaa!

      Elimina
  3. Hola!! No entiendo mucho la verdad, pero me ha encantado el diseño y lo poco que he sobreentendido asi que me quedo:)
    Besos<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Que bien que lo hayas intentado leer! Muchas gracias!

      Besoos💕<3

      Elimina
  4. El teu blog ,perfecte,jo diria que no necessita cap canvi!!!

    ResponElimina