dimecres, 6 de gener de 2016

Bookhaul del Nadal

Heey lectors! Avui us porto la bookhaul del Nadal, és a dir, els llibres que m'han regalat i que he comprat aquest Nadal.
Serà una entrada curta, simplement seràn les portades dels llibres, el títol i quan o perquè me l'han regalat o l'ha comprat.



Primer de tot, us deixo una foto de tots els llibres






Aniversari 
(29 de desembre)


No està escrit a les estrelles, Jonh Green









Editorial Cruïlla 
(17/12)

Diferent, Andreas Steinhöfel


Un estiu diferent, Jenny Han


Un estiu sense tu, Jenny Han




Trobada de lectors
(28/12)



Desde que te fuiste, Morgan Matson




La Selección, Kiera Cass




Roig robí, Kerstin gier




Tió
(24/12)


Lola y el chico de al lado, Stephanie Perkins




Reis
(6/01)


Felices por siempre jamàs, Stephanie Perkins




I aquests són tots els llibres que m'han regalat i que m'he comprat aquests dies de Nadal! Espero que us hagi agradat l'entrada!


6 comentaris:

  1. A mi els reis m'han portat el tercer de la selección : ) El primer és boníssim però crec que el segon cau bastant : / Ja em diràs ; )

    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Que be que t'hagi agradat, encara tinc més ganes de llegir-lo!

      Un petó!

      Elimina
  2. Desde que te fuiste y La Selección ya los leí y me gustaron muchísimo. Desde que te fuiste es una historia muy entretenida en la que disfrutas mucho. Y La Selección no puedo decir otra cosa que no sea que es la perfección absoluta.
    Besoooos, nos leemos<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bien que te hayan gustado, los leeré cuando pueda: )

      Besoos

      Elimina
  3. Deues estar contenta en tans de llibres, jaja.
    Jo només me llegit el de No esta escrit a les estrelles i és precios...

    ResponElimina