diumenge, 3 de gener de 2016

TBR Jar Challenge

Hey lectors! Avui us vinc a parlar sobre un repte que faré aquest any 2016.

En aquesta entrada agruparé dues coses, l'explicació de la TBR Jar i la TBR Jar del Gener




 El repte consisteix en:

Tinc un pot amb paperets i en cada paperet hi ha escrit una característica.

Cada mes agafaré un paperet de dins del pot i hauré de trobar un llibre que compleixi la característica que hi posa al paper,llegir-lo i fer-ne una ressenya.








Així que aquí teniu la primera TBR Jar de l'any!

Agafant el paper

El paper que m'ha sortit és...


Uf, no tinc autor/a preferit...



Després de mirar els llibres que tinc per llegir, m'he quedat amb:



Un estiu diferent, Jenny Han, l'autora de A todos los chicos de los que me enamoré, un dels meus llibres preferits!







I fins aquí l'entrada d'avui! Fins la següent!




Que us sembla aquest repte?  Us animeu a fer-lo? Deixeu-ho als comentaris!



4 comentaris:

  1. Hola!
    Quin repte més original! Pareix divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Sí, és molt xulo! T'animes a fer-lo?

      Elimina
  2. Un estiu diferent és sens dubte el meu preferit. La trilogia sencera... Però Cruïlla no ha publicat el tercer llibre en català, i en castellà no és el mateix :( Un petó <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Que bé que t'agradi tant!

      Gràcies per comentar!

      Un petó!

      Elimina