dilluns, 8 de febrer de 2016

Un estiu diferent

Hey lectors!

Avui us porto una altra ressenya!






Títol: Un estiu diferent

Autor: Jenny Han

Pàgines: 230

Idioma: Català

Idioma original: Anglès

Títol original: The summer I turned pretty

Editorial: Cruïlla

Saga: Sí. 1/3








 La Belly mesura la vida en estius. Els hiverns només serveixen per comptar les setmanes que falten per arribar al mes de juny i marxar a la casa de la platja amb la Susannah, la millor amiga de la mare, i els seus fills, en Jeremiah i en Conrad. En Jeremiah és com un germà, per a ella, un gran amic. En Conrad és el seu amor de sempre. Un amor impossible. Però aquest estiu és diferent. Ella ha canviat, i descobreix que atreu les mirades de tots els nois. En Jeremiah i en Conrad s’enfaden per qualsevol cosa. I la Susannah i la mare es comporten d’una manera estranya. Aquest estiu potser serà l’últim. O el primer.







Enamorada *-*

Un estiu diferent és la primera part de la trilogia L'estiu de Jenny Han.

Ens presenta la història de la Belly, una noia que sempre ha passat l'estiu a Cousins Beach, un poble de platja on la millor amiga de la seva mare, la Susannah hi té una casa. Allà hi passa l'estiu amb els fills de la Susannah.

El llibre m'ha encantat. És del tipus de novel·la que m'agrada, i l'he disfrutat moltíssim. M'ha transportat a l'estiu, i m'han vingut ganes de passar un estiu com el que passa la Belly.



Sobre la trama...

M'ha semblat una trama d'allò més senzilla i normal, però molt ben desenvolupada.

Al principi no m'acabava d'enganxar, i no ha sigut fins més al final que ha connectat amb la novel·la.

Tot i això, la trama no es fa pesada en cap moment, és d'allò més fresca i entretinguda.



Sobre l'autora...

Ja havia llegit A todos los chicos de los que me enamoré de Jenny Han, i em va deixar amb ganes de llegir més coses de l'autora.

De nou, Jenny Han m'ha enamorat.

A partit d'una trama senzilla,  ha sabut desenvolupar perfectament un llibre increïble, que enganxa i que et transporta a l'estiu.

El llibre està escrit d'una manera que fa que no es faigi pesat i es llegeixi molt facilment.



Sobre els personatges...

Probablement el millor del llibre són els personatges.

Els meus preferits: en Jeremiah, la Belly i la Susannah.

Els que no m'han agradat: En Conrad i la Taylor.

Són uns personatges amb qui pots connectar moltíssim, i són molt reals.
Tot i això, crec que ha faltat una mica de descripció dels personatges, ja que no savia com imaginar-me'ls.



En resum...

El llibre m'ha encantat, i m'ha deixat amb moltíssimes ganes de continuar amb la saga.
Us agradarà si us agraden els llibres romàntics amb triangles amorosos, perquè, si és així, és perfecte per a vosaltres.














4'5/5



I fins aquí la ressenya d'avui! Fins la setmana que ve!


4 comentaris:

  1. El primer cop que vaig llegir la trilogia tampoc em va agradar gents la Taylor. Ara que l'he llegida unes quantes vegades més m'agrada bastant i crec que és un personatge important a la trama. M'agrada que t'hagi agradat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      A veure si a mi em pasa el mateix si la rellegeixo!

      Gràcies!
      Petoons!

      Elimina
  2. Hola!
    Soc Judith del blog Lost Words, m'he estat veient una mica el teu blog i m'agrada molt.

    Espero que siguem en contacte.
    Un petó d'aquesta petita lectora.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Moltes gràcies! Ara mateix passo pel teu blog!

      Un petó!

      Elimina