diumenge, 6 de març de 2016

Un estiu sense tu

Hey lectors!
Avui us porto la ressenya de la segona part de "Un estiu diferent" de Jenny Han.








Títol: Un estiu sense tu

Autora: Jenny Han

Pàgines: 252

Idioma: Català

Idioma original: Anglès

Títol original: I'ts not summer without you

Editorial: Cruïlla





Més...

Gènere: Realista/ romàntic

Protagonista: Belly

Temps: Actualitat

Edat per la que el recomano: A partir de 10/ 11 anys







( Del primer llibre )

 La Belly mesura la vida en estius. Els hiverns només serveixen per comptar les setmanes que falten per arribar al mes de juny i marxar a la casa de la platja amb la Susannah, la millor amiga de la mare, i els seus fills, en Jeremiah i en Conrad. En Jeremiah és com un germà, per a ella, un gran amic. En Conrad és el seu amor de sempre. Un amor impossible. Però aquest estiu és diferent. Ella ha canviat, i descobreix que atreu les mirades de tots els nois. En Jeremiah i en Conrad s’enfaden per qualsevol cosa. I la Susannah i la mare es comporten d’una manera estranya. Aquest estiu potser serà l’últim. O el primer.








Com ja vaig dir en la ressenya de la primera part, aquesta història m'encanta, i aquesta segona part no m'ha decebut gens ni mica.

El llibre ens mostra un gran canvi en la vida dels personatges, un canvi que els distancia, que trenca la seva rutina de sempre.

Sobre la trama...

La trama d'aquesta segona part, m'ha semblat molt interessant, i un argument que ha permès conèixer millor els personatges i connectar més amb ells.

M'ha mantingut enganxada des de la primera pàgina, volent saber com els personatges resolen els problemes que se'ls hi presenten.

El que passa en aquest llibre trastoca els personatges i això afecta a la seva relació.

M'ha semblat una molt bona trama, on el triangle amorós del primer llibre agafa molta intensitat i confusió i indecisió per part de la protagonista.




Sobre els personatges...

A diferència del primer, en aquest he notat una gran evolució dels personatges, i m'han començat a agradar encara més.
La Belly madura molt i es torna molt més independent i segura.

La Belly, en Jeremiah i en Conrad són uns personatges que fan un equip increïble i que m'han encantat (en Jeremiah en especial).

En aquest llibre podem llegir alguns capítols escrits des del punt de vista d'en Jeremiah, i m'ha semblat molt bona idea perquè així no només veus l'història tal com la veu la Belly.

"I, facis el que facis, per més que ho intentis, no pots evitar somiar." Belly.






Sobre l'autora...

És el tercer llibre que llegeixo de Jenny Han, junt amb la primera part de la trilogia: Un estiu diferent i un altre llibre més actual de l'uora: A todos los chicos de los que me enamoré, i puc dir que és una escriptora que m'encanta.
Escriu d'una manera que facilita molt la lectura, que la fa més ràpida i a la vegada permet empatitzar molt amb els personatges i endinsar-te molt en la història.





En resum...

Una segona part que m'ha encantat, que ha capgirat totes les idees que tenia sobre la història i que m'ha deixat marca.

T'agradarà si...

Si busques una història d'amor senzilla i fàcil de llegir, aquesta saga és la perfecta.

Plena d'indecisió, gelosia, canvis, i sobretot amor.

Això sí, si no t'agraden els llibres romàntics sense gaire més, no crec que aquest llibre t'agradi especialment.

"No volia que el meu amor s'esborrés un dia com una cicatriu vella. Volia que cremés per sempre." Belly.
















4'5/5. M'encanta!


Sobre la saga...

Només estan traduïts les dues primeres parts al català, i diria que no hi ha intenció de traduir la tercera.
Jo la llegiré en castellà, bàsicament perquè no em puc quedar sense saber com acaba tot.

 Espero que us hagi agradat la ressenya i que llegiu aquesta saga tan increïble.



Heu llegit el llibre? Què en penseu? Esteu d'acord amb mi? El voleu llegir?

2 comentaris:

  1. Hola, Tecla!
    M'alegro que t'hagi agradat tant el llibre. La veritat és que té molt bona pinta, així que no descarto llegir-lo en un futur.
    M'ha agradat la ressenya,
    Un petó, ens llegim!<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Gràcies! Aquesta saga de Jenny Han és genial, tan de bo li donis una oportunitat!
      Un petó!

      Elimina