diumenge, 17 d’abril de 2016

Crònica Kedada booktuber

Hey lectors! Avui us porto la crònica de l'última kedada booktuber #recomanollegir, a la que he assistit avui, diumenge 17 d'abril.

De què tracta la quedada?

Biblioteques de Barcelona i Adolescents.cat, els últims mesos han estat organitzant una sèrie de quedades amb la finalitat de ensenyar-nos trucs i donar-nos consells per a un concurs, #recomanollegir.

En què consisteix el concurs?

El concurs #recomanollegir consisteix fer un vídeo de 3 minuts recomanant un llibre que t'hagi agradat i perjar-lo a Youtube. Hi poden participar persones de 14 a 17 anys.






Jo he assistit a dues de les quedades, i les dues m'han encantat i han sigut molt interessants.

CRÒNICA

Aquesta quedada ha tingut lloc al CCCB, a Barcelona.

Ha començat a les 11:30, amb una xerrada d'en Jordi, que ens ha donat consells per gravar i editar vídeos per atreure a la gent. També hi han intervingut la Marta Botet i en Bernat Sut, booktubers catalans, que ens han donat consells sobre el mateix tema. Hem parlat també una mica sobre blogs i xarxes socials i hem vist alguns vídeos de booktubers.


Després, un cop muntat tot l'equip de gravació (micròfons, càmeres, focos, etc.) hem sentit la claqueta i la Marta, la Mixa i l'Elena, han començat a recomanar-nos llibres per aquest Sant Jordi. 

Un cop han acabat de gravar el vídeo, la Meri, directora de cinema, ens ha ensenyat com l'editava amb "Final cut pro".

Quan hem acabat d'editar el vídeo, ens hem fet un selfie tots junts, mentre cridàvem: "recomano llegiiir!"



I, finalment, ens han deixat escollir un llibre dels que hi havia en una taula per emportar-nos a casa. Jo he agafat El Càsting d'Adolescents.cat, un llibre amb fotografies en el seu interior que m'ha semblat una lectura divertida i molt ràpida. (que, per cert, ja he començat)





I ja està! Ens hem despedit tots i hem marxat, amb molt bon gust de boca i amb un munt trucs per fer vídeos per a Youtube!





I bé, això ha estat tot per l'entrada d'avui, espero que us hagi agradat! Fins la propera!



4 comentaris:

  1. Jo volia anar-hiiiiiii! :(((((((((((((((((((

    Per cert, ja em vaig llegir El càsting i em va agradar, va ser una lectura molt ràpida i entretinguda.

    Un petó, ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'hem trobat a faltar!

      Que bé que t'hagi agradat! Tinc encara més ganes de llegir-lo!

      Petons! Ens llegim!

      Elimina
  2. Sí, tant de bo haguessis pogut venir, Irvilsa! De totes maneres... Ens veiem per Sant Jordi! ^^

    Molt bona crònica, Tecla! És com si tornés a reviure-ho! I m’encanten les diferents perspectives de les fotos!

    Aquesta és la crònica que he escrit jo...

    http://paraulademixa.jimdo.com/2016/04/17/cr%C3%B2nica-de-la-quarta-kedada-booktuber-recomanollegir/

    Una abraçada!

    Mixa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mixa!

      Moltíssimes gràcies! Que una escriptora com tu em digui això té merit jajajaja!

      Petons^^

      Elimina