diumenge, 5 de juny de 2016

Cónicas de la torre

Ei lectors!

Avui us porto una nova ressenya!

Títol: Crónicas de la torre

Autora: Laura Gallego

Pàgines: 271

Idioma: Castellà

Idioma original: Castellà

Títol original: Crónicas de la torre

Editorial: SM












Gènere: Fantasia

Protagonista: Dana

Temps:-

Edat per la que el recomano: A partir de 11 anys




Li van posar Dana i va créixer al costat dels seus germans i germanes com una més de la família. No la van tractar mai de manera especial i, tanmateix, tots podien veure que era diferent. Silenciosa com un gat, amb prou feines parlava. La seva vida va canviar per sempre el dia que el Mestre se la va endur a la Torre, en plena Vall dels Llops. Allà tindrà accés als secrets de la màgia més ancestral.











Crónicas de la Torre és la primera part d'una tetralogia, és a dir, una saga de 4 llibres.

L'he llegit per a lectura obligatòria de castellà, i, sens dubte, ha estat la millor lectura obligatòria que he llegit.



Laura Gallego ens torna a sorprendre amb les seves meravelloses i trames. És fantasia pura i dura, amb prou feines hi ha un sol element de la realitat. Els que coneixeu el blog sabreu que la fantasia és un gènere que mai m'ha acabat de cridar l'atenció, de manera que l'he intentat evitar tant com he pogut, però gràcies a Laura Gallego m'hi estic començant a aficionar.




Un element important a la trama és la imprescindible i original història d'amor de totes i cada una de les obres de l'escriptora. La relació entre la Dana i el Kai m'ha deixat sense paraules, enamorada. És diferent de les altres i això la fa preciosa. (Us diria perquè però us faria spoiler i no) Sense cap dubte, el meu punt preferit del llibre.



Laura Gallego ha tornat a deixar-me indiferent. Sí que és cert que els seus llibres són verdaderes obres d'art, capaces d'enamorar a qualsevol que s'endinsi en les seves pàgines. Però, per alguna raó que no acabo d'entendre, a mi no m'acaba mai de convèncer. I és que en escriure utilitza un llenguatge molt ric i elaborat que, depèn de com m'encanta i em fa viatjar al món que la història presenta, però també m'avorreix (sobretot a la nit:P). I els seus llibres no m'acaben d'enganxar mai, és per això que en ser una lectura obligatòria i haver-lo de llegir al ritme que em deien se m'ha fet una miqueta pesat.



Els personatges m'han encantat, ja que no són tots iguals, sinó que cada un és un animal fantàstic diferent. Hi ha fantasmes, elfs, nans, mags, unicorns, homes-llop... En fi, tot el que us pugueu imaginar.

El personatge que més m'ha agradat ha sigut, sens dubte, el Kai. M'ha agradat perquè és un personatge diferent, tot i que tothom sap que amaga un secret, transmet molta confiança i seguretat.




En resum... La trama i els personatges m'han agradat molt, tot i que el ritme m'ha semblat una mica lent i se m'ha fet una mica pesat. Possiblement continui amb la saga








4/5. Val la pena!

1 comentari:

  1. A mi Laura Gallego m'encanta. No m'he llegit aquesta saga encara perque els tinc reservats per l'estiu. Però segur que m'agradarà molt!

    ResponElimina