dijous, 16 de juny de 2016

Ja arriba l'estiu!

Ei lectors! L'entrada que us porto avui em fa especial il·lusió penjar-la:

1. Em recorda constantment que l'estiu ja és aquí
2. Sé que a vosaltres també us agradarà
3. M'encanta planejar coses

Us explico breument de què va. En aquesta entrada us explicaré com he planejat l'estiu respecte a la lectura i el blog. Òbviament, durant l'estiu aniré decidint més coses sobre la marxa, així que això és simplement una idea principal.

Estarà dividida en tres parts:

1. Llibres que vull llegir
2. Propòsits
3. Activitat al blog

Comencem!




Aquí anomenaré llibres i/o saguesque m'agradaria llegir aquest estiu. Són tant llibres que ja tinc a casa com llibres que vull aconseguir.

1. Totes les continuacions de La Selección de Kiera Cass. (Són 6 llibres però conten com a un, vale?)
Es tracta de: La élite, La elegida, La heredera, La corona, El principe y el guardián i La reina y la favorita.

2. Batecs de Javier Ruescas i Francesc Miralles. Segona part de pulsacions

3. Lola i el chico de al lado i Felices por siempre jamás de Stephanie Perkins. Són la segona i tercera part de la saga Un beso en París, de la qual he llegir la primera part.

4. Electro de Javier Rusecas i Manu Carbajo. Primera part d'una trilogia, formada per: Electro, Aura i Nemesis.

5. El club de los corazones solitarios de Elizabeth Eulberg, autora de A dos centímetros de ti.

6. La cançó de la nostra vida d'Eloi Fortuny

7. Desde que te fuiste de Morgan Matson

8. P.D Todavía te quiero de Jenny Han, segona part de A todos los chicos de los que me enamoré.

9. L'art de ser normal de Lisa Williamson

10. Croquetas y wasaps de Begoña Oro

11. Mentida de Care Santos

Se que no els podré llegit tots però... Què perdo per intentar-ho?






1. La meva meta és llegir de 10-15 llibres aquest estiu. Per alguns serà molt, per a uns altres poc. Per a mi és un repte més que intentaré aconseguir com tots els altres.

2. Llegir tot el que tinc per llegir en físic, llegir molt en digital i anar a la biblioteca (Val, és impossible ho sé...).
 
3. Intentar col·laborar amb alguna editorial. De moment col·laboro amb una: Cruïlla. La veritat és que m'encanta l'experiència. Aquest estiu, depen de com vagi tot plegat, intentaré animar-me amb una altra, encara que no ho tinc gairé clar.


Per cert, de què tracta això de col·laborar?
Bàsicament tracta de:

L'editorial envia llibres al blogger. Aquest el llegeix i els ressenya.
D'aquesta manera, tots dos col·laboradors surten beneficiats.
Sembla fàcil però no ho és tant, ja que un cop col·labores et compromets a llegir el que et diguin i ressenyar-ho tant aviat com puguis.
Més endavant en una altra entrada ho explicaré tot més detalladament.

4. Penjar entrades més sovint.





S'anirà actualitzant durant l'estiu, ja que estic segura de que aniran surgint noves coses. Hi ha moltes activitats que no concretaré de que van pel fet de que vull que siguin sorpresa que no són segures encara.

1. Segurament hi haurà dues entrades per setmana, ja que com més llegeixi més ressenyaré!

2. Cada dos diumenges penjaré una col·laboració amb un blog diferent, en total hi participaran 6 blogs. Hi haurà col·laboracions variades. Si a algú li interessés molt participar encara em queda una plaça :)

3. El 31 de juliol és el primer aniversari del blog! Encara he d'acabar de pensar com celebrar-ho, però us asseguro que serà una gran festa on tots i totes hi esteu convidats!

4. Amb la Joana del blog Joana's Books estem preparant una activitat en la que tots podreu participar, tant si teniu blog com si no i que estic segura de que us encantarà. Aviat us informarem de tot.


I fins aquí l'entrada d'avui! Quins són els vostres reptes per l'estiu? quins llibres voleu llegir?



6 comentaris:

  1. Uuuh m'encanten els teus "reptes" jajaja. Wiii (LC).

    Petons <3

    PD: No has posat la autora de l'art de ser normal... Lisa Wiliamson <3

    ResponElimina
  2. Espero que et vagi molt bé. Visita Bolamia (bolamia.blogspot.com.es), el meu blog, de tant en tant, plis!!! :)

    ResponElimina