diumenge, 10 de juliol de 2016

Col·laboració 2: Debat la Selección

Ei lectors!

Avui és diumenge i toca...Col·laboració!!!

Aquesta és la segona de les 6 col·laboracions que es realitzaran al llarg de l'estiu.

En aquest cas col·laboro amb un blog del que mai us he parlat, però que està molt bé: Un mundo mágico. L'administradora d'aquest blog es diu Paula i des d'aquí agraeixo que acceptes col·laborar amb mi aquest estiu. Treballar amb ella ha sigut realment genial!  En aquest cas us torno a portar un debat (no totes les col·laboracions seran debats, ni molt meys. Simplement a coincidit). Hem decidit debatir sobre la saga La Selección de Kiera Cass. Consta de 5 preguntes entre les dues hem pensat i  que cada una respondrem.



QUE COMENCI ELS JOCS DE LA FAM EL DEBAT!

1.Què en penses sobre l’Amèrica?

Tecla: No m’agrada gens. La trobo egoista, es comporta com si fos el centre del món. Arriba un punt en que cansa la seva inseguretat, en el que el seu “Dona’m temps per aclarir-me” em posa dels nervis. Es com si la protagonista de “La Selección” fos ella, com si fos ella la que ha d’escollir la seva parella i no aquest qui l’ha de triar a ella.

Paula: M’agrada com a protagonista ja que la trobo una noia forta, valenta i molt lluitadora pel que realment és important per ella. Per un altre cantó, la trobo una miqueta egocèntrica. Arriba un punt que sembla que sigui ella la que hagi de triar, quan és al revés. No m’agrada com juga amb els sentiments del Maxon.

2. Quin és el teu personatge preferit?

Tecla: La May, la germana petita de l’Amèrica. És tan adorable! La matèixa America diu que són totalment diferents! (Per tant, si odio a l’America m’ha d’encantar la May no?)

Paula: Difícil pregunta. No sabria a qui triar: al Maxon o a la May. El Maxon el trobo molt adorable, respectuós, atent, afectuós... bé, què dir del Maxon? És perfecte! Però després tenim a la May, la germana petita de l’Amèrica. Ella és... com definir-la... és la May! Amb això ho dic tot! Crec que em quedaria amb els dos!

3. Maxon o Aspen? Perquè?

Tecla: Ehm.. Quina pregunta és aquesta? MAXON! Odio l’Aspen desde la primera pàgina, i cada vegada és pitjor! No m’agrada gens la parella que fan ell i l’America. En canvi, la parella que fan aquesta i en Maxon m’encanta. Per tant…#teammaxonforever

Paula: Aquesta pregunta la tinc ben clara! #teamMaxonforever No tinc cap dubte! Des de la primera pàgina en que l’Aspen surt, què no el suporto! Ho sento moltíssim, però no em cau gens bé! Pot ser molt bona persona i tot el que vulgueu, però, personalment, crec que no pot arribar a ser res més amb l’Amèrica que amics. No fan bona parella!

4. Quina és la teva portada preferida de la saga?

Tecla: Totes les portades són realment precioses, i quedar-me amb una és molt difícil. Però potser les que més m’agraden són la del primer llibre i la de La Corona, l’últim llibre que han tret d’aquesta saga.

Paula: Aquesta pregunta també és ben complicada! Totes les portades són precioses!

Si hagués de triar una, potser seria la de “La elegida” la portada és preciosa, però el que hi ha dins, ho és encara més!

5. T'agrada el final de la trilogia?

Tecla: No he llegit encara l’ultim llibre de la trilogia…

Paula: El final de la saga no podria ser millor! No puc parlar gaire, perquè sinó faria algun spoiler i vull que tothom ho descobreixi per ell mateix! Simplement dir que és un molt bon final! Quan el vaig acabar, se me’n va escapar fins i tot alguna llagrimeta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada