diumenge, 24 de juliol de 2016

Col·laboració 3. Booktag Xarxes socials

Ei lectors!

Avui us porto la tercera col·laboració estiuenca. Es tracta d'una col·laboració amb la Marta del blog i canal Recomanacions de llibres. Us portem un booktag que a les dues ens va agradar molt quan la vam llegir.


EL BOOKTAG DE LES XARXES SOCIALS!!! 




 A dos centímetros de tí de Elisabeth Eulberg. Sabeu que aquest llibre és un del meus preferits i és bastant curtet, com a molt arriba a les 300 pàgines. Però, a més, és molt ràpid de llegir i no és gens dens. Jo me'l vaig llegir en un dia.






Últimament m'estan recomanant moltíssim L'art de ser normal de Lisa Williamson. Té molt bona pinta i el llegiré molt aviat.










Pulsacions de Javier Ruescas i Francesc Miralles. No tinc molt clar que l'hagi llegit abans de que fos popular, però el vaig llegir bastant petita, fa ja més de 2 anys, que me'l van comprar per Sant Jordi. La veritat és qu en aquells temps no tenia molta idea del món dels blogs, i no sé si ja l'havia llegit molta gent quan ho vaig fer jo, però si que úlimament s'està llegint molt i tothom qui conèixo que l'ha llegit ho ha fet després que jo.








El rastre brillant del  cargol de Gemma Lienas. Recoro que al principi m'estava agradant però devia avorrir-me o cansar-me perquè el vaig deixar... Tothom que l'ha llegit li ha agradat i jo no recordo què va passar. Solució: el rellegiré algun dia.






Roig Robí de Kerstin Gier. Té una edició tan preciosa: de tapa dura, amb sobrecoberta i és rosa! A més el llibre també em va encantar...




La Seleccion de Kiera Cass. Sempre he volgut veure una pel·lícula d'aquesta història, però des que vaig sentir que la faran, en tinc encara més ganes. Veure tots els vestits, el palau...





Sempre que puc aprofito per recomanar els llibres de Blue Jeans, en concret la saga del Club dels Incompresos, ja que a mi em va encantar i crec que pot agradar a qualsevol.




I això és tot per l'entrada d'avui lectors! Espero que us hagi agradat molt! Fins la propera <3


2 comentaris:

  1. Hola, Tecla!
    Faré algun dia aquesta book-tag?, és que m'ha encantat!!!
    Ens llegim!

    ResponElimina
  2. M'ha encantat el book tag l'apunto i algun dia el faré al meu blog!

    ResponElimina