diumenge, 31 de juliol de 2016

El blog fa 1 any!!!

 






Ei lectors!

Avui, dia 31 de juliol del 2016, fa un any que vaig obrir el blog! Sí, UN ANY!




I no menteixo si us dic que el blog m'ha canviat totalment com a persona. He aprés moltíssimes coses des meu propi projecte i realment no sé què faria si no el tingués. No puc imaginar-me com seria no poder compartir les meves opinions sobre els llibres, què faria aquelles hores que dedico a escriure.

Gràcies al blog he conegut a moltíssimes persones increïbles de les que sempre us he volgut parlar però mai he trobat el moment de fer-ho. La primera persona que vaig conèixer va ser la Joana, que segurament haureu vist entrades amb la seva col·laboració. Doncs bé, la Joana, tot i no poder-la veure sovint, s'ha convertit en algú molt important per mi, amb la que parlo gairebé cada dia per whatsapp i que m'estimo moltíssim. Després, hi han els Lectors Catalans, un grup de whatsapp que actualment compta amb 51 lectors i lectores. Són persones realment increïbles, cadascú diferent però tots units per una passió. Ens veiem tres o quatre cops al any, però cada dia parlem per whatsapp i us puc assegurar que són unes persones genials.

I després, òbviament, hi ets tu. Sí, tu. El que està llegint això i llegeix les meves entrades. Aquests 62 seguidors que us molesteu per llegir el que escric, que invertiu el vostre temps en comentar-me i en visitar el meu blog, sou realment els que heu fet això possible. Moltes gràcies.

3 comentaris:

  1. Nena de veritat, com t'estimo♥, moltes gràcies per tot piiig♥

    FELICITAAAATS♥

    Petooons♥

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats! Espero que arribis als 2 anys de blog, i et seguirem recolzant tots sempre! Adéu!

    ResponElimina
  3. Hola, tot i que fa poc que segueixo el blog, felicitats!!!
    Les teves ressenyes m'han servit molt.
    Segons el que llegeixes veig que tenim gustos semblants, me llegit molts dels llibres que recomanes.

    GRACIES!!!
    Et recolzo perque aquest blog pugui celebrar molts altres anys!!!!!

    ResponElimina