dilluns, 19 de setembre de 2016

Bookhaul Estiu

Ei lectors! Avui us porto una entrada que ja vaig fer l'any passat, el bookhaul de l'estiu!

Què és un bookhaul?

Un bookhaul és una entrada on explico els llibres que m'he comprat o he rebut durant un temps determinat, en aquest cas, l'estiu.

Comencem!



El primer llibre és Zona Prohibida de David Cirici. Me'l van regalar a la II trobada de joves lectors, així que moltíssimes gràcies. Com segurament veu veure, en vaig fer una lectura conjunta.


De part de Roca editorial, m'arriba El noviembre de Kate de Monica Gutierrez, així que moltíssimes gràcies a l'editorial.



Vaig demanar per amazon la tercera part de la saga La selección: La elegida, de Kiera Cass. La portada és preciosa!


Un dia que vam quedar el grup de lectors catalans em vaig comprar P.D Todavía te quiero de Jenny Han, segona part de A todos los chicos de los que me enamoré.
En un amic invisible en el que vaig participar em va tocar el llibre 20 preguntas para Gloria de Martyn Bedford.






A la trobada de l'editorial edebé (aviat crònica) em van regalar tres llibres per ressenyar. El primer que us ensenyo és Tres desitjos d'Andreu Martín, que, a més, tinc dedicat.

Tambe em van regalar El comando gorki de Fernando Lalana.



I per últim, Camins de llibertat de Maite Carranza, també dedicat.



I després, a la trobada de lectors de La setmana del llibre en català, em vaig comprar L'Auggie i jo de R.J. Palacio, les tres histories wonder en un sol llibre.



I Xènia, #keepcalm i fes un tweet de Gemma Pasqual i Escrivà segona part de Xènia, tens un whatsapp.


I fins aquí el bookhaul! Espero que us hagi agradat molt! Deixeu un comentari dient quins llibres us heu comprat vosaltres aquest estiu!
 


2 comentaris:

  1. Hola! qué de libros ^^ Algunos los he leído y son muy buenos :)
    Espero que los disfrutes!
    Besos!

    ResponElimina
  2. Se't gira feina tants llibres! Disfruta'ls molt!

    ResponElimina