diumenge, 9 d’octubre de 2016

Booktag opinions impopulars

Ei lectors! Aquest diumenge us porto el Booktag de les opinions impopulars. M'ha nominat la Mixa, del blog Paraula de Mixa.

1. Un llibre molt popular que no t’hagi agradat:

Tot i que ja ho he dit mil cops, Fangirl de Rainbow Rowell. És un llibre que ha agradat a gairebé tothom que conec i me l'havien recomanat moltíssim, però a mi no em va agradar gens ni mica, el vaig trobar molt avorrit.

2. Un llibre que tothom odiï però que a tu t’hagi agradat:

Per aquesta pregunta diré Algo tan sencillo como tuitear te quiero. A mi em va encantar, però conec a moltíssima gent que l'odia i he llegit bastantes ressenyes negatives.

3. Triangle amorós que no hagi acabat com tu volies:

Tot i que m'ha passat més d'un cop, em quedo amb Els Jocs de la Fam. La Katniss va acabar amb qui jo no volia. Exacte, sóc Team spoiler Gale

4. Un gènere que no sols llegir

Hi ha molts gèneres que no llegeixo. Misteri, per exemple.

5. Un personatge que tothom estimi menys tu:

Estic intentant no repetir però per aquesta pregunta és inevitable. O la Cath (protagonista de Fangirl) o el spoiler Peeta, el personatge amb qui acaba la Katniss als Jocs de la Fam.

6. Un autor que no t'agradi:

No hi ha cap autor en especial que no m'agradi. Hi ha llibres que no m'agraden, però no autors.

7. Un llibre que no tinguis intenció de continuar

Vaig deixar de llegir Desde que te fuiste de Morgan Matson perque m'estava avorrint i de moment no tinc gaires ganes de continuar, però potser d'aquí a un temps m'ho repenso.

8. Gènere que estiguis cansat de llegir

No hi ha cap gènere que estigui cansada de llegir. Llegeixo moltes novel·les romàntiques, però no estic cansada. Però sí que estic cansada d'una saga: La selección. 
He començat el tercer llibre i l'he agut de deixar perquè és molt repetitiu i me n'he cansat. Potser d'aquí a un temps el reprengui, però de moment no en tinc gens de ganes.  

9. Pel·lícula o sèrie que t'ha agradat més que el llibre 

Sé que molts penseu el contrari, però la pel·lícula de Bajo la misma estrella de Jonh Green em va agradar més que el llibre. Tot i que el llibre em va agradar bastant, la pel·lícula va aconseguir transmetre'm millor la història i fins i tot em va emocionar.

1 comentari:

  1. Ostres, quina casualitat! Tot just ahir vaig veure la pel·lícula de "Bajo la misma estrella"! ^.^

    Ei, enhorabona pel BookTag Tecla! Gràcies per acceptar el repte ;-)

    Una abraçada,

    Mx

    ResponElimina