diumenge, 23 d’octubre de 2016

Un monstruo viene a verme + Sorteig!

Ei lectors!

Us porto la meva opinió, tant del llibre com de la pel·lícula de Un monstruo viene a verme i... un sorteig! Al final de l'entrada hi trobareu tota la informació.

Suposo que la majoria coneixeu Un monstruo viene a verme... Bé, per si no sabeu de què parlo, us explico una mica:

Un monstruo viene a verme és una novel·la de Patrick Ness, publicat el 2011 en anglès (A monster calls) i el 2016 a Espanya, per l'editorial Nube de tinta.
També aquest 2016 s'ha estrenat l'adaptació cinematogràfica, esdeveniment que dona a conèixer el llibre a molta gent.


Així que, hi ha alguna manera millor de celebrar això que parlant-ne també al blog?

Argument

Ens expliquen la dura història del Conor, un nen de 12 anys que viu sol amb la seva mare. Aquesta està malalta i això afecta molt al protagonista. Un dia, de sobre, apareix un monstre que diu que ve per ajudar-lo.



Llibre

M'he acabat aquest llibre fa un parell de dies i us puc assegurar de que és meravellós. Una història profunda, sentimental, amb el seu toc perfecte de fantasia, ni massa ni massa poca. Breu i gens densa, fàcil de llegir, però una historia dura. Molt ben escrita.



Pel·lícula

Una pel·lícula bona, que m'ha agradat molt i que recomano anar a veure. Igual que el llibre, una història dura.



Comparació

Les dues coses m'han agradat molt. La pel·lícula és bastant fidel al llibre, però tot i així hi ha algunes coses importants del llibre que no surten a la pel·lícula, i també hi ha afegits a la pel·lícula que no surten al llibre. Com és habitual en mi, no he plorat amb el llibre però la pel·lícula m'ha fet emocionar molt. Us recomano que gaudiu de les dues coses, però llegiu el llibre abans de veure la pel·lícula!



Personatges

Sorprenentment, gairebé tots els actors que sortien a la pel·lícula encaixen amb el que jo imaginava quan vaig llegir el llibre. L'única que imaginava totalment diferent és l'avia del protagonista, no em feu dir perquè.









Per participar en el concurs haureu de seguir el blog (enllaç de la dreta) i deixar un comentari en aquesta entrada. Si voleu tenir més probabilitat de guanyar el llibre, podeu compartir el post a les xarxes. Després, cal omplir el formulari següent:



a Rafflecopter giveaway


20 comentaris:

  1. Eiii! M'encanta la ressenya! Participo en el sorteig!

    ResponElimina
  2. Hola Tecla, moltes gràcies per haver fet una entrada sobre aquesta pel·licula i sobre el llibre, ja que es una pel·licula que tothom m'ha recomanat, (t'hi incloc).
    No ho dubtis, la mirarè!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Me n'alegro que l'hagis trobat útil! T'agradarà!

      Elimina
  3. Quines ganes de llegir el llibre! Participo al concurs.. haveure si hi ha sort

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi ha hagut sort! Llàstima que no en tinc més! Gràcies per participar! :)

      Elimina
  4. Holis :)
    Acabo de descobrir aquest blog per una amiga però la veritat es que m'ha encantat la resenya i el llibre m'he l'he volgut llegir des que van estrenar la película. Participo en el sorteig!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Benvinguda a aquest racó! Que bé que t'hagi agradat!

      Moltes gràcies!

      Elimina
  5. Hola!!
    Jo vaig descobrir el llibre a partir de veure el tràiler de la pel·lícula i he de dir que té molt bona pinta!
    Molt bona ressenya! ;)
    Sort a tots!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Doncs sembla que molt aviat podras llegir-lo! Felicitats!!!
      Petons^^

      Elimina
  6. Hola Tecla!
    Participo al concurs que tinc moltes ganes de fer-me amb aquest llibre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta!
      Em sap greu:(!!!
      Gràcies igualment!

      Elimina
  7. Hola Tecla! Moltíssimes gràcies per fer aquest concurs!
    Obviament, participo! ;)

    ResponElimina
  8. Hola!

    Participo perquè la pel·lícula em va agradar molt i tinc moltíssimes ganes de llegir el llibre!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Llàstima que no hagis guanyat:(A mi també em va agradar molt la pel·lícula!
      Petoons^^

      Elimina